Wednesday, 29 June 2005

Blogger Images

We've just launched Blogger Images. So now you can include photos and images in your posts. Just click the new picture icon and you can upload an image from your computer or from the web. Try it out!

– Biz [6/24/2005 12:07:00 PM]


Blogger Imagesを立ち上げたよ。これで記事を書くときに画像を一緒に投稿できるってわけさ。ただ単にニューピクチャーアイコンを押すだけで、ローカルやウェブ上のファイルをアップロードできるんだ。やってみてよ!


キタ━━━━━(゚∀゚)━━━━━!!!!

てことで、ためしに画像ファイルをアップロードしてみた。恐怖の画像とうわさになった奴です。一度見たらなぁんだってなりますが、知らなかった僕はマジでビビりましたから。


注)
一瞬の恐怖があなたを襲います。苦手な人は見ないでください。

CAUTION!!
What you will see is a harmful image. If you do not want to see it, please LEAVE here immediately. If you want to see it, please scroll down at your own risk.












































































ん?何が怖いかわからない?
モニターに目を近づけてよーく見てください。そうすればわかります。

Please be patient for a while. You will know...


4 comments:

  1. ごめん前に見たことあるww

    「ウォーリーを探せ」のヤツで似たようなバージョンがあるよねw

    ReplyDelete
  2. なぬー。
    これはしばらく前の勤務中に見つけて
    同僚と二人してひっくり返りました(笑)
    しかも夜勤だったもので、怖さ倍増。

    ReplyDelete
  3. > いしいさん

    「へーー。」って全然怖がってませんやん(笑)

    ReplyDelete